mada Göbeğim ve yanlarım çıkmış durumda 🤦🏻♂️ Elbise aldım çok sevdim ama giyemiyorum 😑 korse önerir misiniz
Nuraky mada yamuna lateks Korse diyor herkes ben de alcam post açtım bunla ilgili herkes yamuna önerdi
monalissa mada bende ayrem marka aldım trendyoldan, çok güzel gerçekten var mı yokmu belli değil, çok güzel toparlıyor, yorumlarıda güzel