Aliveannesiiii kızlar merhaba, 10aylık bebeğime köfte yapıcam bugün aslında çok tarif gördüm ama sizin de yaptığınız bebişlerinizin sevdiği tarif verebilir misiniz? Birde köfteyi nasıl piriyorsunuz? Suyun içinde diyor çoğu yer bilemedim.
duyguluu Aliveannesiiii ben anne köftesi yapiyorum deminde yaptım görünce soylum dedim yogurtla yedirmeye calisiyorum kizima 🙂kiyma sogan sarimsak rendeliyorum maydonoz kimyon az tuz benim kiz 1 yas 15 günlük ondan az tuz minnacik oda ekmek buğday yoguruyorum bukadar 😊 tavada pisiriyorum kizartiyorum zeytinyag ile