Kızlar öncelikle pandemi var yasak var filan diyecek olanlar lütfen hiç moralimizi bozmayin yargılamayin….
Oğlumun doğum günü geçti ama kayinpederim organizasyon filan tutmuş kendi evinde (kaynanamlar la kalıyorum eşimin anne ve babası ayrilar) kutlamak istiyor kendisi pasta ve pastaneden kurabiyeler alacağını söyledi ben yinede hazırlıksız olmaz diyorum p.tesi günü sabahtan gideceğim burdan yapıp goturebilecegim yada hemen olabilecek tarifleriniz bekliyorum atıştırmalık tarzı olursa çok sevinirim 🙏🏻🌸