Eminenurturk Esraea tam merek ettiğim soru kızım hiç bişey yemiyor ve çok zayıf bari bende burda bekleyim
antropologanne Esraea Kendiliĝinden geçmesini beklicez. Benim kızımda 11 aylık, asla yemiyor. 1 yasa kadar normal, ısrar etme düzelir dedi doktorumuz ama içim rahat etmiyor yine de😣
Zerr Esraea Hiç düzelmiyor beklemeyin yemeyen bi tane var bende 4 yaşında hep zayıftı zayıf büyüyor malesef. Siz sorun yapnayı bırakın artık huyu böyle deyin zorlamayın bağırmayın ikinize de yazık.. görümcemin kızı lisede doğduğundan beri böyle diyor kız hala annesi yer der yemez
aycanbebek Esraea Benim kızımda çok iştahsız bi çocuktu zorla yemek yediriyodum doktora götürdüm easyfihoil multi önerdi bi kaç aydır kullanıyoruz iştahı baya baya açıldı rahat rahat yemek yedirebiliyorum artık
Esraea prensinannesiiii Benim artık ruh sağlığım bozuldu inanın sinirlerim çok bozuk ağlıyorum üzülüyorum artık çocuğuma bağırıyorum ya böyle bişey olabilir mi 🤦🏻♀️ Çünkü iyi değilim doğduğu günden bu zamana kadar çok zor bi bebekliği geçti emmedi meme reddi oldu mama verdim yemedi ek gıdaya geçtik çok şükür dedim belki yer ek gıda süremiz tamamen facia 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bilmiyorum napıcam bilmiyorum nasıl bi yol izlicem yemiyo yani asla yemiyo 😞😞😞😞😢😢😢
Musaaras Esraea senin yaşadıgının belki fazlasını yaşıyorum ben ne yapacagımı bende bilmiyorum 1 yaşında daha 8.300 gr psikolojım bozuldu artık
Sezinnur antropologanne 1 yaşından sonra da düzelmiyor emin olun hatta daha kötü oldu mamayida bıraktı tamamen
Pinar3529 Benimde 2 yaşında yemiyo zorla ağzına sokuyom geri çıkarıyo oyunla zar zor yedirdiğimi kusuyo benimde çok sinirlerim bozuk çok canım sıkılıyor iştah ne açar acaba
Zeynep1506 Benim kızım da hasta olunca biraz ishahi azaldi.doktorumuz balık yağı önerdi hem iştah hemde biraz daha Kilo alımı için faydasını gördüm Dr bir danışın bence ☺️