Dyg_snsl Bu ay da atak var mı ya bebeğim çok huzursuz çişi sarı, mama yemiyor 4 5 saatte bir 150 yiyor uyku desen yok bizim gibi olan var mı
Yigithamzamom Dyg_snsl bizimki de 5 ay 4 günlük evet atak var bizim 2 3 sonra başlıyor aynen emme süreleri 4 saate çıktı çok verimli de değil
Dyg_snsl @Mirac_21032019 @Yigithamzamom çok huzursuz ve beni tanımıyor galiba sizin bebekler sizi tanıyor mu
Ecem1903 Dyg_snsl benm ki beni görünce baya heyecanlaniyo canm elini ayağını hızlı hızlı oynatmaya başlıyor hemen tanimiyo derken yeni mi başladı bu durum
Ecem1903 Bizimki de 5 ay 3 günlük ya konuşmayı bıraktı sanki bende yeni başlık açtım agulamasi falan yok konuştuğumuzda bize karşılık verrdi yapmıyor 1 haftadr çığlık atar gibi sesler çıkarıyor anca sizinkiler ne durumda
MomIsAlp Biz de 5 ayligiz ama dogumdan beridir atakta gibiyiz hic uyku duzenimiz olmadi en erken yattigim saat sabah 4 🤨 o yuzden atak ayi - haftasi takip etmiyorum bile. Benim gibi olan var mi 🥺😭