Kubis valla benim oğlum 5 aylıkken ikinci oğlum oldu ikisi olunca bide 3 olsun dedim fakat kayinvalidem üst katta destekçi olmasa daha iyiydi aslında 😂eşim Allah razı olsun çok yardımcı bende bu adamlara kızıyorum çocuğu yapiorlar bakmaya gelince ben yorgunum sanki senin çocuğun