Niye soğuk su küçücük bebek ne kadar olsa da üşür.Direk biri size soğuk su tutsa hoşunuza gider mi.Her akşam yatmadan duş aldırıyorum ben gündüz kaka yaparsa da belden aşağısını ılık suyla yıkıyorum.1 yaşında çok şükür hiç pişik olmadı.Islak mendil de izotonik sulu alırsanız bisey olmaz yani