Birkucukeylulmeselesi Bezde kayar diye düşünüyorum ama plastikte rahat olmaz sanki diyorum varmı tavsiyeniz
Berenkooommm Birkucukeylulmeselesi bezde var plastikte var bez hiç kullanışlı olmuyor gömülüp gidiyor gibi oluyor
Emirin_Annesi10 Birkucukeylulmeselesi eşim plastik almış kemeri de var benim hosuma gitti. Oğlumun kullanmadığım alt değiştirmesi de vardı elyaflı olandan. Onuda ayarlayp minder gibi yapmayı düşünüyorum
Birkucukeylulmeselesi Berenkooommm evet o yüzden sordum bezde bende öyle olur diye düşündüm kararsız kaldım görüntüsüne kanıp almiyim dedim teşekkürler
Birkucukeylulmeselesi Emirin_Annesi10 bizimde puset minderi olur diye düşünüyorum ya da bi minder alırım ama önemli olan kullanışlı olması galiba plastik alıcam teşekkürler ☺️
Maybeoneday Birkucukeylulmeselesi ben bez aldım ama gömülme filan olmuyor canım gayet de kullanıslı ve güvenli zaten minderli oluyor kenarları tahta oldugu için çökmüyor.
Medusafer Birkucukeylulmeselesi ben trebdyoldan astariart diye bir markanın salıncağıni aldım çok memnunum bizim en önemlisi saglamligiydi eşimde bende defalarca denedik gerçekten çok sağlam bez ve beb3gim çok rahat ediyor
Birkucukeylulmeselesi Medusafer aslında bez plastikten rahattır kayıyor pilastikte ama işte gömülür kü nasıl olur diye düşündüm yazayım dedim
Fulyaalinmina Birkucukeylulmeselesi bende ikisi de var canım malesef plastikte devrilme oluyor sallarken bile hele hareketli ise bebek
Nik_mik_yok Birkucukeylulmeselesi bende plastik almıştım. Buradaki yorumları okuduktan sonra iade edip bez aldım. O Ne eğilince takla atıyor demişti herkes. Bez den çok memnunum ,içi ’de derin, düşme riski yok. Çok güzel vakit geçiriyor için de
Birkucukeylulmeselesi Nik_mik_yok yaa gerçekten duymadım hiç ama evet o tehlike olası ihtimal çok teşekkür ederim ☺️