Eren10 Normal doğum yaptım kesik atıldı dikişlerim var 25 gün oldu hala atmadı ve bir kaç gündür acıyo veyanıyo hissi var birazda tahriş olmuş gibi duruyo. Bir an önce geçsin diye bakıyrm ama yok pansuman yapmalı mıyım , atması için ne yapabilirimm
Berenkooommm Eren10 26. Günde son dikişim düşmüştü 15 içte 16 dışta dikişim vardı benimde çok yırtmışlar ekstra hiçbişey kullanmadım
cicekkizim Eren10 dikişleriniz atmadıysa pansuman yapın mutlaka enfeksiyon riski olabiliyo 🌸 ne kadar düzenli pansuman yaparsanız o kadar cabuk dikişleriniz düşer ve hızlı iyileşir
2prensannesi06 Berenkooommm kız o kadar niye dikiş arttılar zor doğum mu oldu 😑 ayy içim bi tuhaf oldu biz bi 5 yada 6 dikişe dayanamadım
Senatiya Merhabalar. Benimde dikişlerim maalesef çoktu ve pansumanı bi süre yanlış yere yaptığım için geç iyileşti. Bence sizde pansumana başlayın. Benim doktorum önce gazlı bez ve batikonla (tentürdiyot) oraya pansuman yapmamı sonra kurutma makinesi ile kurutup ve dikiş yerinin ıslanmaması için araya tekrardan temiz bir gazlı bez koymamı önermişti. Öyle yaparak 10 gün içerisinde iyileştim.😊
Berenkooommm defneaselinannesi26 canım açılmam az oldu sonra yeni hemşireye kesik atmasını söylediler oda ilk defa yaptığı için baya uzatmış dış onun yüzünden çok dikişliydi içte kızım çok uzun tırnaklıydı gelirken tırnaklarıyla içeriyi kazımış o yüzden