Sumeyra87 valla bence kesinlikle bebeğin mizacı bu durum. Eğer uyanıklık süresine dikkat ediyorsan düzenli uyutmaya çalışıyorsan yapacak bir şey kalmıyor diye düşünüyorum. Benimki uyur maşallah gündüzleri ama ilk günden beri uykusu iyi ben bir şey yapmadım 🤷🏻♀️ sadece gündüz uyanıklık süresine çok dikkat ediyorum, şu an 4 aylık. 2 saati geçirmeden mutlaka besleyip uyutuyorum. Çok nadir 45 dakikada uyanır, genellikle çok yorulmadıysa erken uyanıyor, uyku öncesi biraz da ben yoğurup oynuyorum 🤪😂 iyice yoruluyor öyle daha iyi uyuyor 😂