yanlizanne Semaakara doğum kilosu önemli olan ona göre söylenir normal olup olmadığı ama bence gayet iyi kilosu👍
Ahutandogan12 Semaakara bebeğinizi büyütmeye odaklanın kilolu bir bebekte olabilir genetik faktörler de var göz önünde bulundurmak lazım
Semaakara EmineYilmaz Doktor fazla dedi mama vaz ver dedi anne sutunu cok vermeye calis dedi ama bnm sutumlede doymuyor napim bilemedm
Semaakara EmineYilmaz Ama sutum yetmiyor doymaynca aglyr sürekli mama vermk zorunda kaliyorm bnde vermek istemyrm ama napablrm
prenses10 yanlizanne bende aynı durumdayım ama malesef azaltamıylrum mamayı çünkğ göğsümden 110 çıkıyor anca o da sadece sabahları. Diğer saatler toplam 50 60 çıkıyor iki göğüsten.
yanlizanne prenses10 hiç bir fikrim yok canım evet bebek küçük ek gida olsa desteklenirdi ama şuan için bilemiyorum nasıl olacak ama hareketlendikce zaten kilo alımı yavaşlıyor ilk aylar gibi almıyor zamanla düzene binecektir inşallah
prenses10 Mamayı azalt demesi kolay ne yiyecek bu çocuk aç mı kalacak ya ben de aynı durumdayım bana da azalt dedi. Ama süt yok yani 2 -3 saatte 1 sağsam bile 60 cc anca çıkıyor iki göğsümden çocuk 100 den aşağı içmiyor ki ondan sonra 1 saat sonra acıkıyor
turshuu prenses10 sağdığınız sütle bebeğinizin emdiği süt bir değil, bebek hem daha fazla çeker hem de çektikçe süt üretiminiz artar. Mama yerine daha sık emzirip sütünüze güvenirseniz anne sütü ile beslemeniz düzene girer. Çoğu emzirme danışmanı bu şekilde söyler.
prenses10 yanlizanne inşallah brn de öyle düşünüyorum ama moralimi bozup vicdan yaptırıyor doktor mama verme mama verme. Sanki ben çok meraklıyım mama vermeye. Sütüm az geliyor diye suçlu hissettiriyor.