elfymn AbsXxxl sizce doğru mu? Kesinlikle doğru değil . Benim bebeğim 6.emzikte 2,5 aylıkken anca tuttu emzik çok küçükler yazık o midelerine bağırsaklarına lütfen öyle vermeyin
gg00 bana da çok dediler ama yapmadım öyle bişey korktum nedense.. küçücük bebeğe reçel bal pekmez gibi şeyler vermek çok mantıklı gelmedi açıkcası. emziğe alıştıramadım bir türlü