Kızlar bebegin 5 buçuk aylık 1 ay önce sadece yanağında kızarıklık vardı doktorumuz egzama dedi krem kullandık geçti şu 2 3 gündür bacağında döküntüler başladı bugün de çenesinde gördüm doktora gittik alerji olabilir süt ürünleri yeme diyor pazartesi alerji doktoruna gidecez test için anlamadığım şu neden doğduğunda olmadı da şimdi 5 buçuk aylıkken alerji oluyor gerçekten çok üzgünüm çok da korkuyorum varmı aylar sonra başına gelen