Selamlar herkese, olay başlık da gözüktüğü gibi. 1 yaşında kızım şuan. Ne yaparsam yapayım ayakkabı giydiremiyorum, kendini kasıyor sıkıyor sanki ayaklarını kesiyormusuz gibi ağlıyor öyle böyle değil. Aşı olurken bile bu kadar aglamazdi hiç abartmıyorum. Fazlası var eksiği yok yani, napmaliyim bilmiyorum. Ellerinden tutunca yürüyor dışarı çıkartıyorum ama yurutemiyorum. Çok üzüyor bu durum beni. Sizin de bebekleriniz böyle yapıyor muydu? Nasıl asabiliriz bu durumu ? 😕