Merhaba kızlar 14 aylık bir kızım var mama ile besleniyor 6. Aydan beri gece sürekli uyanıyordu biberonla iki üç kere mama içip uyuyordu yani meme bağımlısı gibiydi mamayı kesmek için su koymaya başladım biberona şuan da yine biberonu istiyor su içiyor ama yinr istiyor bunu tamamen nasıl kesebilirim?