Oglusm Kızlar saçım şuan ombre kendi doğal saçıma yaptırmıştm şimdi sarılarım aşağı indi biraz şimdi de tek renk yaptırmayı düşünüyorum kuaföre açtırıp fındık kabuğu düşündüm ama yakısırmı bilemedm buğday tenliyim yada önerdiğiniz renk varmı 😊