Merhaba hanımlar. Bebeğim 4 ay 6 günlük sürekli ayakta durmak ayaklarının üstüne basmak istiyor şaka gibi ama bide oturmak istemesin mi. Oturttmadığım zaman da sinirlenip nasıl ağlıyor şaştık kaldık sizde de oldumu böyle şeyler. Birde erkek bebeğini ne zaman yürüteç e koydunuz acaba ?