degerlibiri Hayırlı olsun. Bende 19 aaylık kızım var. İkinciye hamileyim. Son adet tarihine göre 7+1 olduk. Benimkide sabahları uyanıncA gün içinde durduk yere aklına gelincezoyalanacak bir şey bulamadığında en çok emmek istiyordu. Bugün ikinci gün dün kendi kendine oyaladım ettim vermedim istediğinde acıyor uf olmuş bitti dedim öptü kapattı. Bugünde aynısını dedim. Ben bebekten dolayı değil zaten kesecektim, kesmek istedim. Yemeğini düzgün yiyen bir çocuk zaten. Doya doya emzirdim. Yeterli olduğunu düşünüyorum. Biraz da acımaya başladı artık hassaslaştı gebelikten sanırım. Bakalım başarılı olacakmıyız. :)