Busranehirmila Merhaba canm benimde oğluşum 10ay 22gunluk💙🙏🧿
Tutunup kalkmadı,siralamasi var,konusuyo kendince aslinda anne,baba,mama gibi kelimeleri net duyuyoruz ,gel gel, çak,bay bay,al verver diyince yapiyo,emekliyo yere koyunca heryere,hiç ama hiç durduragi yok çok çok hareketli anlaiyacgin😁
Sabah kahvaltida yiyor arada yemediği oluyor tabikide sabahları en geç 6da kalkiyo(5te kalktığında çok oluyo bu durum biraz beni yipratiyo ama yapcak bişey yok)öğlen çorba yada yemek veriyrm (genelde iki günlük yaparım)sonrasında sbaah ceviz vermediysem cevizli yoğurt,muz veriyrm akşam bizim yedigimizden veriyrm tabi yerse🤔bu arada ekmek inanılmaz seviyoruz 7ayliktan beri .mama sandalyesine oturmak iatemediginde ekmekle oturtuyrm o derce .bu arada TV izletmiyrm hoş acsamda bakmiyo sevmiyor.bu arada 4disimiz var yolda olanlarda var ama daha çıkmadı bakalım bizim bu şekilde canm🤗🤗