iyilik80 Bebegim 7.5 aylik henuz 120ml 1+ cam natural biberon kullaniuorum. Artik buyugune gecmek istiyorum emzigi 6+ hizli akis mi alsam yoksa yavas akisa devam mi etsem karar veremedim kullanan anneler yardim edebilirse sevinirim
2bebelianne__ iyilik80 kızım 8 ay 14 günlük avent biberon kullanıyoruz biberon ucunu geçen ay 4 numara aldım internetten 2 numara kullanıyorduk dişi çıktığı için parçaladı ucunu 3 delikli 6 +ay üstü yazıyordu kızım rahat rahat içiyor şimdi mamasını💕
Pinar_kb iyilik80 bir anda gecmeyin sakın. Kademeli devam edin. Biz 7 aylık 4+ kullanıyoruz. Şimdi 6+ ya geçeceğim
iyilik80 Vanilya hizli akis cok hizli akiyor ozaman. Zaten kendi tukmugunde boguluyor benimki onu kullanirsam iyi olmaz sanirim sagolun cevabiniz icin😊🌹
Vanilya iyilik80 Rica ederim canım aynen. Kolumda mamayı bir denedim çok hızlı akmaya başladı. Şimdi bile 13 aylık kullanmıyorum onu. Çünkü benimki de aynı senin kuzu gibi