nesnes Biz de yarın 5 aylık oluyoruz bugün kontrole gittik gelişimi iyi dedi doktor diğer ay geçeceğiz dedik ama ufak tadimlar yaptırabilirsin dedi 15 gün sonra falan çay kaşığının ucu ile vereceğim tam tadım da sayılmaz aslında ama tadını bilsin istiyorum kırmızı sebzeler, orman meyveleri vs hariç tabii ki.