tostosumm Merhabalar 2 aylık bebeğim var dün sağlık ocağına aşıya goturdum akşam üstü tat koku alamadım hastaneye gidip test verdim pozitif çıktı bebeğimi emziriyorum ona da geçme ihtimali olur mu hiç dışarıya cikmamama rağmen nasıl bulaştı anlamadık
Nilis tostosumm geçmiş olsun canım Bi yerden bulaşıyor malesef ne kadar korunsanda inşallah hafif geçirirsin çift maske tak emzirirken bana doktor öyle demişti 1 yaşında kızım var eşimle ağır geçirmemize rağmen çok şükür ona bulaşmadan atlattık
ipekkizz tostosumm ben oldum canım hatta olduğumuzu bilmiyorduk kızımı atesi Yükselimce hastaneye götürürdük ona test yaptılar pozitif cıktı ne sormak istiyorsun yardımcı olayım
tostosumm Nilis allah razi olsun canım çift maskeli dolanıyorum evde 2 saatte bir degistiriyorum neler yediniz peki eşimde de hiç Bisey yok olacağı varmış çok uzuldum valla ya inşallah bebeğe geçmez bizde kolay atlatırız inşallah geçmiş olsun sizede
Nilis tostosumm benimde eşim evde cok dikkat etmedi benden ona bulaştı 4.gün ben emzirdiğimden ilaç kullanmadım sonra toparlanamadım 9.gün ilaca başlamak zorunda kaldım ama doktora kalırsa bol c vitamini ve sık sık azda olsa yemek yiyip dinlenme diyor çok ilaç önermiyolar bide bol su içmek lazım
tostosumm Nilis aynen eşimde öyle benim maske zorla taktırdım ya 2 3 gün sonra oda test yapcak varmı yok mu diye bol c vitamini tuketiyorum su da öyle ama dinlenemiyorum bebekten fazla ya bi akşamları tek dinlenebiliyorum atlatırım kolayca inşallah teşekkür ederim canım