Merhaba kızlar. Kızım 3 ay 12 günlük. Doğduğundan beri kakasını günde 7-8 defa yapıyordu. 2. Ayından sonra biraz azaldı 4-5 e düştü. Birkaç gündür tekrar 8-9 ları görüyor. Acaba ishal mı oldu. Doğduğundan beri cıvık şekilde olduğu için anlayamıyorum ishal olup olmadığını. Ayrıca meme reddi de yaşıyorum kırk çıktığından beridir emmek savaş vermek gibi. Kucağımda emziriyorum gezerek ayakta. Kollarım kopuyor. Bu arada sadece anne sütü alıyor.