Merhaba kızlar, bebegim bir hafta sonra 7 aylik olacak. Tam altıncı ayında ek gidaya basladik mama + meme seklinde besleniyorduk ama yaklaşık son 2 haftadir mama ve ek gidayi reddediyor sadece anne sütü istiyor. Sut yetmiyor uyuyamıyor haliyle ikimizde uykusuz o aç ben mutsuz. Bir haftada 200 gr kilo kaybetmiş. Farkli marka mamada aldim denedim ama yok. Ne yapsam olmuyor. Bu durumla karşılaşan oldumu ne zaman geçiyor nasıl düzeliyor 😞