Masalll1 Şuan bulunduğum şehir 37 38 derece şimdiye kadar saçlarını hep kuruttum ama bugün çok sıcak geldi duş aldircam yinede kurutmalimiyim bilemedim bu arada bulunduğu odanın kapı pencerelerini de henüz açmıyorum
ecem26 Masalll1 saclarini kurtmadiginiz sa bile kulaklarini mutlaka kontrol edin,ici islak kalmasin.kulak iltabi olmasin
Aybersa Masalll1 ben hiç kurutmadim ,bence o kadar sıcakta de gerek yok kurutmaya, ama alistiysa burnu falan akabilir bir kontrol et baaklim ona göre bakarsın🌺
Gokturk-10 Masalll1 Benim ki kışın doğdu hiç kurutmadan şimdiye kadar kapı pencereler de hep açık. Burası da 30 derece falan oluyor
Masalll1 Gokturk-10 yaa bn bebek fon makineyle kurutuyorum ama hiç sevmiyor banyo sonrası işkence gibiydi bnde artık kurutma derdi bitsin istyorum ya
Gamzelina_33 Ben de hiç kurutmadım doğduğundan beri kızım 2.5 aylık sadece kuruluyorum ve bere takıyorum 🤗
ikizerkekannesi Masalll1 ben hiç kurutmadım 20 aylık olucaklar ağız bezleriyle kuruladım hep bayada saçlı bebeklerdi banyodan sonra kapı pencere açmadım hiç