Sonsuzmutluluk merhaba kızım şu an 7.5 aylık 7. aydan beri kabızlıkla uğraşıyoruz biz de🙄 en son 4 gün yapamamıştı kakası gelince çığlık kıyamet ağlıyodu. Zeytinyağı içirdim, kuru kayısı haşlayıp robottan çekip marmelat gbi yaptım yedirdim. Yoğurdunu probiyotik mayayla mayalıyorum zaten. Karın masajları, sıcak oturma banyoları en son zeytinyağlı kulak çubuğuyla uyarma derken hiç biri işe yaramadı. Bir de pazar gününe denk geldi lavman bile yaptıramadık 3 acil gezdik🤦🏻♀️ Fitille ağlaya ağlaya yaptı çocuğum bekledikçe daha da sertleşiyo kaka, bir iki gün yapmayınca hemen çaresine bakmak lazım yoksa daha kötü oluyo. Biz doktorumuzun tavsiyesiyle demir ilacını kestik şimdilik inşallah siz de kurtulursunuz en kısa zamanda🙏🏻