Merhaba anneler. 2 aylık bebeğim toplamda 1100 gr almış doktor 1 hafta boyunca gece 3 saatte gündüz 2 saatte emzir tekrar gel bakalım duruma göre mama vereceğim dedi. Muhtemelen mamaya başlayacağız çünkü gündüzlerimiz zaten hep emerek geçiyor nerdeyse. Ama mamayı biberonla verirsem memeyi tutmaz diye korkuyorum. Sizler nasıl yapıyorsunuz meme reddi yaşadınız mı? Tavsiyeleriniz nedir? Kaşıkla versem verim alabilir miyim acaba deneyen var mı?