Deniz92 Hanımlar dışarı çıkarken mamayı nasıl yapıyorsunuz. Toz halinde yanınıza mı alıyorsunuz? Havalar artık sıcak dışarıda toz halindeki mama bozulur mu? Ne yapmak lazım. Tecrübesizim. Tecrübeli anneler cevaplar mısınız ❤️
Yusufali06 Deniz92 toz halindeki mama bozulacağını sanmıyorum. Yengem termosla suyunu alıyordu. Mamayıda kutuyla taşıyordu yannda, 2 yaşına kadar hep mama ile beslendi. Bi sorun yaşamadılar.
ArasUras Deniz92 ben yanıma termosla ılık su alıyorum.3 bölmeli mama kabım var onada kaç ölçek içiyorsa o kadar koyuyorum.atıyorum çantaya.acıktığı zaman hazırlayıp yediriyorum.
DaisyMom Deniz92 kutu buyuk oldugu icin kavonoza koyuyorum kullanacagim kadarini.Biberonda da kaynamis suyum oluyor.Gidecegim yerde zorlanmiyorum.Ama suan mama kutum kucuk oldugu icin oyle aliyorum yanima.Bozulmaz ki birsey olmaz 🥰
Gul_koc Deniz92 mama kutusu açıldığı günden itibaren 15 gün içinde tüketilmesi gerekiyor canım toz halinde olduğu için bozulmaz ama kapağı iyice kapalı olsun hava alması yeterli 🥰 Zaten mamayı sıvıyla hazırlayınca 2saat içinde tüketilmesi gerekiyor güle güle büyüt bebeğini ❤️
Annis-ogul Mamayi yanıma alıp sicak suyu termusla taşıyorum cnm .diğer türlü xocuk ne zmaan acıkır belli olmaz yada soğur mama hic olur