nazatamina 6 aylik kizim dogdugundan beri cok kaka yapiyor hadi anne sutu alirken normal dedndi ancak ek gida aliyoruz 5 aydan beri gunde 2 bazen 4 kez kaka yapiyoruz bu durumla karsilasan var mi kilo alimini etkiler mi ?
YoldasYilmaz nazatamina evet benim oglumda ayni 2 yasinda sanki heryedigini cikariyor.neler yediriyorum ama zayif bir cocuk babasina çekmiş oda bir oturuşta bir ekmek yer ama kilo almaz.
nazatamina Cheddar yaa normal normalde her yedigi cikiyo sanki hic anasina cekmemis ben 2 gunde bir ciikarsam dua ediyorum keske ben ona cekseyddim🤣
Cheddar nazatamina bende öyleyimdir bağırsaklarım çok tembel. Benim kızda babasına çekmiş anında görüntü 😅
nazatamina Merida1 ilk defa duydum benim sicalak kurbagam kala yapinca rahatsiz olmuyo birde ne yapicam bn yaa pisik olduk cok uzuluyorum
Okuroya Benim kızımda günde 3-4 kere yapar bende hep bok böceği bok bok bok diye şarkı söylerken alıyorum altını 😂 çok sakız cignedim ben herkes kızdı saçma inanmam hurafelere habire kaka yapiyo 😂
Dn123 nazatamina 18 aydır g7nde ikinkez kaka yapiyor ben memnunum bağırsakları güzel cakisiyor bu iyi bir sey