Badebadem çok geçmiş olsun, ilaçlar birden değil düzenli kullanımda etkisini gösteriyor. Doktor 5 gün kullansın antibiyotiği dediyse 5 gün kullanın, sonuç verecektir inşallah.
Benim kızım burnuna dokundurtmuyor böyle durumlarda. Bende mecburen nebülizatörle izotonik su veriyorum. Eğer siz temizleyebiliyorsanız aspiratörle sık sık temizleyin. İzin vermiyorsa serumfizyolojikle yıkayın burnunu.
Kızıma doktor balgam sökücü şurup vermişti. Şuruptan sonra balgamı artmıştı. Çok normal, balgamı söküyor çünkü ilaç. Böyle düşünün. Tekrar çok çok geçmiş olsun🙏