Ablam bizdeydi dün akşam bende bebeğime yemek hazırlıyordum yesin diye özenerek herşeyini yapmaya çalışıyorum sofraya oturuyoruz herkes yemek yiyor ben uğraşıyorum ağzını açsın bi iki lokma da tatsın en azından diye yok bana mısın demiyor ablamda valla böyle alıştırma sakın ben o hatayı yaptım bak hala yemiyor özel yemek yapma kendi yediklerinden yedir dedi . Sofra da biraz bulgur pilavı vardı aldı biraz verdi bizimki nasıl yiyor valla üzüldüm açıkçası o kadar şey yapıyorum çöp oluyor napıcam bilmiyorum yediklerimizde genelde salça oluyor e salça yasak tuz neyse de nasıl olucak fikir verir misiniz