Selam kızlar, bebeğim 10 aylık olmasına rağmen anne sütünden hariç diğer ek gıdaları yemiyor 2 3 haftadır. Zorla yediriyorum yemeği şebeke dönüyorum sırf yesin diye. İlk dişlerini çıkarıyor o yüzden mi acaba? Ve uyurken sürekli mememde uyuyor çekince uyanıyor ve krize giriyor. Gece boyu neredeyse memede. Emzik almamıştı. Şimdiden sonra çoğu bebeğin tuttuğu bibs emziklerden alsam tutar mı sizce? Ya yeme memeyi azaltmak istiyorum hemde iştahı yerine gelsin istiyorum😔 yardım🙏🏻