busrakntr Gulsum_1205 merhba, ben kullandim doktor tavsiesi ile , hamileyken zaten kullaniyordum dogum sonrasinda da bir kutu kullandim.
Gulsum_1205 busrakntr benm de hamilelik ten kalma diğer kan ilacım bitti ondan yenisi ni almayan bu olursa diye ondan
Gulsum_1205 KoalasMom tamam bende kullanayım teşekkür ederim bebeğim 2 buçuk aylık siz ne zamn kullandinix