dgDmys Demir damlasını kaşıkla mı veriyorsunuz ya biz yeni başladık öyle yapıyorum ama yarısı boşa gidiyor
Mirac_21032019 dgDmys ben oceanin damla olanini kullandim hep onuda mamasina yemegine damlatip veriyodum
Unknown dgDmys Tadını mı sevmiyor ? Bestiron kullanıyoruz, biraz ekşi tadı var , oğlumun hoşuna gidiyor. 😅