Bebeğim on gün sonra üç aylık olacak iki aylıktan beri oturmak istiyor yatırdım mı kalkmaya çalışıyor.yatırınca ağlıyor istemiyor oturtunca susuyor .Yarı oturur pozisyon da sevmiyor doğrulmaya çalışıp yuvarlanıyor.erken değil mi oturmak için? Belini destekliyorum ama bildiğin kalkıyor oturuyor .Bebeği böyle olan var mı ? Kalkmaya çalışması normal mi?