Evet gerçekten berbat bir sistemler var. Benim verdiğim sipariş güyaaaa sisteme düşmemiş. On gün bekledim on günde ¾ kere aradım açmadılar. En sonunda açtılar ve bana sisteme düşmedi iade yapacağız dediler. Bu ikinci iade param oldu. İnanın aşırı saçma. Oradan bir şey alacağınıza lcw den alın, hem hiç sorun yaşamadım hem de hızlı teslimat. E bebek pişmanlıktır.
-erCansu-