Defne_ipek17 Memeyi çıkartmıyorlar aksine emmeye devam ediyor, ilk 2 gün bebeğimi emzirdim asla doymamış yavrum hep ağlıyordu açlıktanmış, ben gaz var sanıyorum çünkü emdiğine eminim güya😔😔 Tutturamamışım ya da gelmemiş süt her ne olduysa hastaneye gidince mama verdiler uyumayan bebeğim 4 saat uyudu açlıktanmış hep öyle üzüldüm ki mama verdik sonra şükür emdi emziriyorum 😍
Siz de mamasını verin aç kalmasın kilo alsın yavrucak mama kötü bir şey değil 💛⚘