Defnesuram Selinozgeenn demekki herkesinki farklı dicemde anlayamıyorum çoğu kalmamış çoğu devam ediyor çoğunun bitmiş 12/12
alyasura Defnesuram bizimki sinirden ziyade sürekli uyuyor ve bu yüzden sürekli tartışıyoruz sabah 7 de gelip yatıyor 1 de kaldırıyorum kahvaltı yapıyoruz tekrar uyıyor artk kaçta kalkarsa sürekli uykunyüzünden tartışma çıkıyor istanbuldayz bizde
Defnesuram alyasura benimkide öyleydi çocuk olunca değişti çok uyuyamıyor artık bende çok sinir olurdum anlayabiliyorum seni 😀