Defnesuram Canım çok mu kötü birsey yaptı ki.. Ayni evin icinde böyle olmaz ama gece gündüz çalışıyorlar bide yazık ben esime kızgın olsamda bu tarz günlerde rafa kaldırıyorum bi süre en azindan ne zaman geleceğini nerde oldugunu açlığını tokluğuna sorguluyorum , nacizane fikrim 🙏🏻