N54esrin Frauz açlık tokluk arası olması lazım çünkü aşı yapıldıktan sonra 1 saat yemek yemicek bebek
Toprak2509 Frauz çok aç olmayacak aslında. Çok aç olmasını emmek isteyeceği için ve Tok olmasını istemiyorlar kusar diye başka sebebi yok.
Eymenduygy Frauz açlık tokluk arasında olması yeterlidir. Hemen emzirdim ben bekleme falan olmadı doktorumuz öyle bi şey söylemedi 🙂
gencanne9 Frauz bizde 2 saat emmemesi gerektiğini söylemişti o panikle ben baya emzirdim öyle oldu aşısını 😅 ama kusmaması da önemli tabi 🤔 2 saat dayanabilecek kadar toklukta olsa yeterli sanırım