Arkadaslar merhaba size birsey sorucaktım oğlum 6 aylık oldu dogdugundan beri bebelac gold kullanıyorum ve emziriyorum ama geceleri emzirıyorum fakat doymadıgı için mama verıyorum bazen sunu sormak istiyorum bu hero babynın ek gıda mamaları var kasıkla yedirilerin gündüzleride onu eklesem fazlamı olur ek gıdaya basladım sayılır ama böyle doyana kadar ek gıda almadıgı için aglıyor