Kızımda odaklanma problemi var kizlar öğretmenleri de aynı şeyi söylüyor anaokulunda bir pedog var onunla görüştüler cözger raporu alıp özel eğitime gitmemizi önerdiler çevremde bu çocuk da öyle bişey yok diyo ama gerçekten var bu ileriki zamanını da etkiliycek bişey olduğunu düşünüyorum ama biyanda da alsam şöylemi olur böyle mi olur diye düşünmeden edemiyorum bilemedim ayriyeten bı hastanede uzamn bir piskologla da görüştüm ama oda diyoki bu yaştaki çocuklarda normal diyo geçer dedi kızım 6 yaşında Ekim’de 7 olucak sizce ne yapmalıyım yardım istiyorum
Sizde de var mı böyle bı durum bu raporla alaki bı bilginiz varmı yada yaşadinizmi