Kızlar birkaç gün önce bebeğimde ateş ve ishal vardı. Ateş bir gün sürdü geçti, ishal tam olarak geçmedi. Pazartesi doktora gittik idrar tahlili yaptırmak istedim enfeksiyondan şüpheleniyodum ve haklı da çıktım. Bebeğim 8 aylık olacak 4 gün sonra başına gelen anneler ne yaptınız nasıl atlattınız. Doktor iğne yazabilirim dedi bugün tekrar gidip bi muayene olacaz ona göre reçete yazacak. İğneyi yaptırmak istemiyorum tabi onun sağlığı için yaptırmam lazım ama kıyamıyorum ki miniğime. Bilgisi olanlar bi el atıversin