1,5 aylık bebeğşm için on gündür nurse harvers şurup kullanıyoruz ama hala uykularından sancıyla uyanıyo bebeğşm. Doktorumuz son çare bunu önerdi Gaz için Relaktaz damla kullanan var mı. Fiyatı baya pahalı kullanıp etkisini gören var mı acaba ona göre almak istiyorum