Kids4 benim kızımda herşeyi yiyor maşallah ama kilo alımı çok yavaş bazen hiç.2 yaşında 11 buçuk kilo.ve yediği an hemen büyük tuvaletini yapıyor.bide ben herzamn yedirmeye çalışmam zaten acıkınca söyler o aciktihi zamn biraz daha bekletiyorum ki sevdiği yemekleri bile yesin.ki maşallah istahlida yiyor.ozellikle yani da birisi olunca daha iyi yiyor