Bize de doğumdan sonra yapılmıştı hemen. Daha detaylısı için üniversite hastanesine yönlendirmişlerdi ama yaptırmadık. Çünkü zaten herhangi bir sıkıntı falan çıkmamıştı. Prosedür gereği bir kez de orada yapılacaktı sanırım. Şu an 20 aylık kızım,hiçbir problemi yok