Ssare Hanımlar merhaba.Bir konuda fikrinizi almak istiyorum. Doğum yapali 3 ay oldu ve 40m çıktı bir hafta temiz kaldım ve hemen adet oldum her ay da olmaya başladım Bu şekilde olan var mi ? Neyden kaynaklı bu durum
Aksa Ssare evet ben doğum yapalı 4 ay oldu ve ben 40 biter bitmez normal kaldığım yerden adet görmeye devam ettim. Kızım şuan 4 aylık ve ben 4 aydır adet oluyorum.
oglummehmedim Ssare bendede öyle oldu 46-47gun kanamam oldu sonra iki üç gün geçti adet oldum ve her ay düzenli oluyorum emzirme ne ragmen