Milagrosoreiro Kızlar bebişim 24 Haziranda 1 yaşına girecek ve ilk doğum günü hatıra bişeyler kalsın istiyorum.Ne yapacaksınız var mı aklınızda bişeyler?Pandemi olduğu için biz bize bi kutlama olcak ama aşırıya kaçmadan çok sade ve şık bi sunum hazırlamak istiyorum.
rosalia Milagrosoreiro 23 Haziranda da benim oğlum 1 yaşına girecek inşallah 🙏🏻🌼 bende çok kararsızım ne yapsam bilemiyorum 😔
Mom095 Milagrosoreiro erkek çocuğuna ilk doğum gününde safari konsepti yakışıyo bence 😅 19 Haziran bizim doğum günümüz 🤗 beyaz gömlek lacivert salopet hazırlatıyorum. Kendim butik pastacıyım zaten 😂 pastası cupcakeleri kurabiyelerinide safari konsepti yapıcam inşallah 😋 süsleme çok abartmak istemiyorum çünkü masamı sade ve şık hazırlıycam. Bu satılan dandik örtüler karton tabak bardaklar hoşuma gitmiyor 😏 bikaç balon ledli ışık olabilir
derinsmoms Milagrosoreiro ben sadece organizasyon konseptli fotograf cekimi yaptiricam korona zamani kutlamayo dusunmuyorum sonucta hatira kalicak kimseyi eglendirip su hastalikli zamanda yapmam
Symnur333 Milagrosoreiro 24 haziranda meleğim 2 yaşına girecek ilk doğum gününde yapayalnızdık pastasını bile kesip giyemedik üfledik dolaba koyduk. Hatıra kalsın diye pankart yaptırdım Adelhan bir yaşında yazdırdım pastasını özel aldım yine balonlarla süsledim metal .. bu doğum günün De Allah izin verirse içimde kalan hevesi dışarı atacam 😂
Synmannesi Canım ben dışarda İstanbul’da veli Efendi de kutlıycam Allah izin verirse 25 Haziran sabah dokuzda doğdu kızım anne kız kombine aldım elbise yani bir de aynı renk bandana ayakkabı giyeceğiz her gelen de birsey Hazırlıyıp getirecek çok kalabalık olmucaz aile arası yakınları felan :)
Deletedmom0099 19 haziran bizimde. sadece 10 kişi gelicek ailemizden. deniz kızı konsepti seçtim, kıyafetler, süslemeler hepsi hazır 🥰
Synmannesi Milagrosoreiro açık alan ya ondan bakalım daha var zaman ne gösterir bende bilmiyorum 🤷♀️
Milagrosoreiro Mom095 Safari kostümlü çekimi olcak 1 yaş çekimi planlıyoruz 😇Ama diğer dediğiniz her şeye harfiyen katılıyorum dandik karton bardakları masanın altından sarkan iyi ki doğdun yazıları vs çok kıro geliyo bana da.Ben 1 yaş çekimi de yapacağım için doğum gününü çok abartmak istemiyorum ama sade ve şık bi masa hazırlamak niyetim
Milagrosoreiro derinsmoms Ben de 1 yaş fotoğraf çekimi ayarladım ama sade ve şık bi masa ve pasta da yapmak istiyorum hatıra kalsın
Pamuk_seker Milagrosoreiro benim kizimda 24 haziran doğumlu 2 yaşına girecek 1.sinde konspet degil normal bir dogum gunu yaptim ikramlik hazirladim ani hediyeligi yaptim 2.side minnie mause konseptli olucak Balon balon zinciri isim yazilari 1 sayisi iyiki doğdun yazisi falan yapmıştım ben
Mom095 Milagrosoreiro aklın yolu bir 🥰 bana da saçma geliyo. Bi dünya ikramlık hazırlayıp karton tabakta vermek 😂 sadelik her zaman asil görünür bence 😌 bunu mesela doğduğunda ikram için hazırlamıştım. Jardinyer çok şık gösteriyo bence 😍
Milagrosoreiro Mom095 Evet çok güzelmiş gerçekten 😍Ben de trendyoldan bakıcam ama biz bize olcaz 5 kişiyiz yani sadece ufak süslemeler istiyorum o kdr
Eylulsmom16 Milagrosoreiro 18 haziran da benim kızım var aklımda bişeyler inşallah biraz ortalık rahatlar da yaparız güzelce doğum günlerini ne mevlüt ne hastane odası süslemesi ne diş bugdayı vs hiç bişeyleri olmadı malesef 2020 bebeklerinin 1 yaşları sağlıkla güzel geçsin bari🤲
Milagrosoreiro Eylulsmom16 Sorma canım ben de hiçbir şey yapamadım bari 1 yaş çekimi yapalım dedik bi onu yapabilcez sanırım