Synmannesi Başına gelen var mı geceden beri hiç uyuyamadım kafamı koyduğum gibi acıyr sol saçımın kısmı bir tarafı böyle kazıyolar yoluyorlar saçımı gibi saç dibim acıyor :(
Si_se_ta_be Synmannesi Banyo yapın şampuan sürün 5 dkk bekletin bol bol masaj yaparak parmaklarınızla yada zeytinyağı sürün geçer.
Ahkukulivahkukuli Synmannesi kız korktum kim yoluyor diye bende. Kokrma bisey olmaz sıkı topladıysan veya press yaptıysan ondan olur beninde ensem oluyor bazen. Geçmiş olsun
Synmannesi Si_se_ta_be Allah razı olsun kızım uyansın evi süpürüp sileyim hemen gireyim banyo ya Allah’ım inşallah geçer ya ben de korkuyorum tümör falan mı var acaba Allah korusun
Synmannesi Si_se_ta_be Başınıza geldi mi hiç devam ederse hastaneye acile gideceğim sabaha kadar hiç yatamadım acıyor yolunmuş gibi
Si_se_ta_be Synmannesi Benim bazen oluyor özellikle saçımı duzlestiridgimde falan hemen banyo yapıyorum geçiyor yoksa sabaha kdr acısını çekiyorum. Çok kötü bir acı dayanılmaz yani .bol bol masaj yapın yumuşasın sıcak suda çok bekleyin şampuanı da bekletin geçer.
Synmannesi Si_se_ta_be ay evet ilk defa dün saçımı düzleşirdim ondan mı ki Evet çok acıyor ya korktum başka birsey mi var acaba su cuma günü içime su serptin rabbim de senin yüzünü güldürsün 💐💕
Si_se_ta_be Synmannesi Ondandır canım bende uzun süre yapmayınca yaptıktan sonra acıyor birde kapalıysan hep havasız fln kaldığı için saç diplerin hassas oluyor ondan
Synmannesi Ahkukulivahkukuli Teşekkür ederim canım ama sabaha kadar hiç uyuyamadım biliyor musun şu an öyle bir uykum var hala uyuyamıyorum gözlerim yanıyor yarın da misafirim var Allahım inşallah geçer ya banyo olduktan sonra argan yağı ile masaj yaptım
Synmannesi limonlukarpuzzz İki gün önce banyo yaptım hala şu an acıyor :/ duş alacağım inşallah geçer geçmezse gideceğim böyle saçımı yoluyorlAr gibi
Synmannesi Mom0982 Akşamüzeri kızıma çok stres yapmıştım çok ağladı sakinleştiremedim panik yaptım ondan sonra zaten gece başladı sabaha kadar hiç uyuyamadım böyle kemirdiler saçımı açıyor böyle saç köküm
limonlukarpuzzz Synmannesi benim 2 gunu geçirirsem hep oluyor banyo yapinca rwhatliyor doktora gittim saç diplerim kuruymus o yizden oluyirmuş
Ahkukulivahkukuli Synmannesi insallah gecer canım zeytinyağı da iyi gelir masaj yap allah yardımcın olsun