minikogiller 5.ayda meme ucu hassasiyeti, acısı yaşayan var mı ya? kaç aydır hiç böyle bir şey yaşamamıştım. son zamanlarda bazen doğduğu zaman ısırıp bir şeyler yapıyor ondan mı oluyor acaba🙄